• En
  • USOS
  • Rekrutacja
  • Domy studenckie
  • Wydawnictwo
  • Wynajem obiektów
  • Basen
  • Laboratorium
  • Biblioteka
  • Zamówienia publiczne
  • Telefony
  •  E-mail AWF
  •  BIP  
AKF w Krakowie - strona główna
  • Startinne www
    • Wiadomości
    • USOSweb
    • Witryny internetowezwiązane z AKF
    • Mapa witryny
    • CoVid19
    • Artykuły archiwalne
    • Wybory
    • Zgłoszenianaruszeń prawa
  • o Uczelniwładze, kontakt
    • Kontaktosoby, telefony
    • Historiagodło, tradycja
    • Władze UczelniRektorzy, Senat
    • Polityka Jakościi certyfikaty ISO
    • Kierunki studiów
    • Informacjestatut, doktorzy HC
    • Projekty unijnefundusze EU
    • Ochrona danychosobowych
    • Uczelniany SystemJakości Kształcenia
    • Strategia Rozwoju
  • StrukturaUczelni
    • Dziekanaty» witryny wydziałów
    • Szkoła Doktorska
    • Studium Języków Obcychzespoły językowe
    • Biblioteka
    • Rada Naukowa
    • Centrum EdukacjiZawodowej
    • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
    • Jednostki pozawydziałowepodlegające Rektorom
    • AdministracjaKanclerz, Kwestor
  • StudenciDNiSS BS
    • Pomoc materialnastypendia, zapomogi
    • Domy studenckie
    • Inne informacje
    • Studiaregulaminy, odpłatności
    • Biuro Karier
    • Kierunki studiów
    • Zajęcia tutoringowe
    • Koła naukowe
    • Pełnomocnik Rektorads. osób niepełnosprawnych
    • Inspektor BHP
    • Koło PCK i klub HDK
    • Koło PTTK
    • Legia Akademicka
    • Pomoc psychologiczna
  • Naukai projekty
    • Szkoła Doktorska
    • Dział Naukii Wydawnictw
    • Tryby postępowaniao nadanie stopni naukowych
    • ProjektyNCN i MEiN
    • Specjalizacjaw dziedzinie fizjoterapii
    • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
    • Instytutowe Seminaria Naukowe
  • Pracownicydokumenty
    • Konferencje, konkursy
    • - formularzrobotyka i nowoczesne formy...
    • Regionalna Inicjatywa Doskonałości1. edycja 2024-2027
    • Zasady punktacjiza działalność naukową
    • Dokumenty Sekcji Kadr
    • Inne dokumenty
    • Badania Naukowe
    • Publiczne dyskusjenad rozprawą doktorską
    • Kryteria ocenynauczycieli akademickich
    • Dydaktyka
    • PPK
    • Więcej w INTRANECIEdostęp tylko z sieci AKF
    • Pomoc psychologiczna
  • Erasmus+POW ER, OLS
    • AktualnościErasmus+
    • EPS/ECHE
    • Info for incoming...
    • Dla studentów
    • Dla pracowników
    • Kontaktkoordynatorzy
    • umowy z uczelniami
    • formularzna studia 2025-2026
    • formularzna praktyki 2024-2025
    • formularzna B.I.P. 2024-2025
    • statystyki
  • Sport
    • Aktualności sportowe
    • Dokumenty AMM i AMP
    • Imprezy sportowe
    • Popularyzacja sportu
    • KS AZS-AWF Kraków
    • Trenerzy na Igrzyskach
    • Olimpijczycy z AKF
    • Narodowa Reprezentacja Akademicka
    • Archiwum artykułów
  • Galeriemultimedia
    • Zdjęciaponad 10 000 zdjęć
    • Filmyo AKF w Krakowie
    • WF z AWF
    • Biegi narciarskiezJustyną Kowalczyk
    • Znak graficzny AKF
  • Rozkładyzajęć
  • Start ⇒
  • Erasmus+ ⇒
  • Dla doktorantów ⇒
  • Archiwalne ⇒
  • Małopolski Inkubator Pomysłowości - konkurs

Budowa i instalacja zintegrowanego systemu zarządzania e-usługami uczelni dla kandydatów, studentów, pracowników dydaktycznych i administracyjnych AWF w Krakowie

 

MRPO.01.02.00-12-023/15

„Budowa i instalacja zintegrowanego systemu zarządzania e-usługami uczelni dla kandydatów, studentów, pracowników dydaktycznych i administracyjnych AWF w Krakowie”

 

Projekt nr MRPO.01.02.00-12-023/15 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego MRPO 2007-2013. Działania 1.2 Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego

+ - Kwota projektu Click to collapse

Całkowita kwota projektu:                1 159 946,30 zł

Koszty kwalifikowane projektu:          736 224,87 zł

Koszty niekwalifikowane projektu:    423 721,43 zł

+ - Termin realizacji projektu Click to collapse

od kwietnia 2015 r. do 30 grudnia 2015 r.

+ - Główny cel projektu Click to collapse

Zbudowanie i wdrożenie na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie Zintegrowanego Systemu, opartego na scentralizowanych bazach danych, pozwalającej na wymianę danych w czasie rzeczywistym między obszarami dydaktycznym
i administracyjnym. W szczególności projekt realizuje:

  1. Zorganizowanie i uporządkowanie zbiorów informacji obsługujących procesy dydaktyczno-administracyjne.
  2. Dostęp do danych kandydatów, studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych za pomocą zintegrowanego systemu. 
  3. Możliwość wymiany, przetwarzania i aktualizacji tych samych danych w różnych obszarach działania dydaktyczno-administracyjnego uczelni.
  4. Sprawną obsługę studentów w zakresie spraw dydaktycznych i administracyjnych związanych z procesem kształcenia.
  5. Zwiększenie i udostępnienie zakresu zautomatyzowanych e-usług umożliwiających realizowanie większości spraw za pomocą medium internetowego. 
  6. Usprawnienie i poprawę jakości procesów świadczonych e-usług.
  7. Dostęp do elektronicznych dokumentów.
  8. Uruchomienie dwóch punktów personalizacji elektronicznych kart dla studentów AWF.
  9. Uruchomienie punktów dostępowych do usług.
+ - Cele cząstkowe Click to collapse

Zaplanowane w projekcie rozwiązania metodyczne i techniczne mają zapewnić osiągnięcie następujących celów cząstkowych:

  1. Integrację systemów bazodanowych obszaru dziekanatowego i Systemu ERP.
  2. Oszczędności związane z kosztami utrzymania rozległych systemów.
  3. Oszczędność czasu poświęcanego przez studentów na załatwianie spraw administracyjnych i dydaktycznych.
  4. Oszczędności wynikłe w tytułu wsparcia technicznego systemów.
  5. Skrócony czas realizacji procesów dyaktyczno-administracyjnych przez uczelnię.
  6. Poprawa bezpieczeństwa dostępu do danych oraz ich przechowywania.
  7. Wiarygodność analiz i zestawień danych.
  8. Możliwość wymiany danych, składania sprawozdań i raportów zgodnych z wytycznymi zewnętrznych systemów zarządzanych przez inne instytucje.
+ - Zakres rzeczowy projektu Click to collapse

Zakres rzeczowy projektu obejmuje:

  1. Zakup, instalację i wdrożenie Uczelnianego Systemu Obsługi Studentów (USOS) wraz z obsługą elektronicznej rekrutacji, wirtualnego dziekanatu oraz elektronicznej legitymacji studenckiej i doktoranckiej wraz z modułami koniecznymi do ich uruchomienia.
  2. Zakup, instalację i wdrożenie systemu ERP, który zapewni kandydatom, studentom oraz pracownikom dydaktycznym obsługę w zakresie spraw administracyjnych (obsługa i monitorowanie przebiegu przyjęcia pracownika dydaktycznego, wypłata wynagrodzeń, obsługa należności studentów) w całym cyklu zidentyfikowanych procesów. Wdrożenie będzie obejmowało migrację danych, szkolenia użytkowników oraz szkolenia dziedzinowe dla administratorów Zintegrowanego Systemu.
  3. Zakup licencji bazodanowych dla USOS i ERP, modułowych, oraz stanowiskowych.
  4. Przeniesienie danych historycznych.
  5. Integrację systemów USOS i ERP.
  6. Zakup urządzeń tworzących punkty dostępowe dla kandydatów, studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych.

 

Poprawiono: 20 maja 2019
  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
  • Inwestycje
  • Dojazd
  • Plan kampusu
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Login


© 2025 AKF w Krakowie - strona główna

Na początek